12 januari - för snäll!

Skrivet 2011-01-12 Klockan 20:24:42

haha min mamma är ju bara för snäll! hon håller på att rensa lite bland alla sina saker, fatta mig rätt, hon har faktiskt för mycket haha! iaf, hon kom in på mitt rum och ba: vill du ha en mascara? det visade sig bara att det va inte 1, utan 4 haha! här får ni bild på dom 


Giordani GOLD


Visions ''freaking amazing mascara''


maXfactor - False Lash Effect


maXfactor - masterpieceMAX

Ganska awesome eller hur? hihi. märker ni dessutom att det är lite bättre och roligare uppdatering nu? tycker iaf jag (a) hihi! men jag sa ju att det skulle bli ändringar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!