12 januari - all i need, is to make you breathe

Skrivet 2011-01-12 Klockan 19:51:12

hallojsan! jag har precis kollat lite på tv, och innan det så fixade jag lite på rummet eftersom jag va alldeles för lat igår för att göra det! haha sen så va även anders här och hjälpte mig att sätta upp 2 lister vi köpt på ikea, och det blev najs! nu ska jag bara köpa ngt som jag kan ställa där på, hahah! :) 

det som gäller för mig resten av kvällen är, TA DET LUGNT! jag ska duscha, äta med mamma och kolla på tv. det är så min kväll ser ut :) hihi. puss 


ganska awesome! har 4st nu hihi                    söt bild på mig, hihi. men jag har iaf ny tröja :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!