11 januari - sov dax

Skrivet 2011-01-11 Klockan 00:14:57

Jo, jag vet att jag kanske är uppe lite för länge eftersom jag ska till skolan imon, haha. Men jag har grejat så mycket så jag va liksom inte trött nog för att vilja lägga mig! Haha. Men nu ligger jag iaf i sängen och uppdaterar från ipoden, vilket då innebär att detta inlägget blir ganska tråkigt, men så är det ibland, ni får leva med att det inte finns någon bild som gör det hela roligt! Hihi Men nu har jag ändå insett att jag måste sova! Min klocka är ställd på 07.45 så det är nog dags för mig att dejta kudden om jag ska orka upp! Haha sov gottis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!