11 januari - fixa och ändra

Skrivet 2011-01-11 Klockan 16:47:23

nu är jag hemma och har fått fundera lite, jag har nämligen planer för både mig och bloggen! :) jag kan nämligen avslöja att troligen om en snar framtid kommer bloggen att flyttas, jag har tröttnat på blogg.se, då det är ganska svårt med design och en mängder av koder osv, så vi får se hur det blir med den delen, men jag lovar att säga till när det isf är fixat så att ni kan fortsätta att följa mig på en annan plats. sen så ska jag försöka att få lite ändringar på mitt uppdaterande, ja ni kommer kanske märka :) 

sen så skrev jag ju tidigare att jag skulle hem, äta och ta det lugnt! ah tjena, kom på när jag kom hem att mitt rum inte är i det finaste skicket, så det är nog dags att städa, SEN! kan jag se om jag kan sätta på en film hoho. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!