10 januari - no promises

Skrivet 2011-01-10 Klockan 11:27:08

GODMORGON! jag somnade som en stock igår haha, därför så blev det inget inlägg. och anledningen till att jag somnade va nog för att jag inte hade något att göra haha! 

idag är det sista dagen på jul lovet, känns trist men bra på samma gång. för jag ser faktiskt fram emot att komma till skolan imon och träffa mina fina vänner! :) har ju inte sett dom på 3 veckor nu :o hihi. så mina planera för idag är faktiskt att åka upp till uddevalla och träffa madde, så uppdateringen idag blir nog lite dålig, som ni förstår. men såklart så uppdaterar jag igen innan jag går! Puss 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!