1 januari - nytt år, nya möjligheter

Skrivet 2011-01-01 Klockan 16:34:27

ja, det är nu ett nytt år och jag börjar det med att köpa en påse godis och göttar mig med den! :) 
mitt nyår igår var riktigt lyckat, fick träffa nytt roligt folk även fast jag var på landet? haha! 

jag och Pernilla tog bussen hem 00.50 vilket var rätt lagom, för skulle vi stannat längre skulle nog festen blivit rätt lame. plus att vi hade det svinigt kul på bussen hem, som tog oss ca 1 timma och 30 minuter haha! 

vi drog iaf hem till mig när vi väl var tillbaka i kungälv, och då blev det efterfest hemma med mamma och hennes polare. kom i säng ungefär vid 5 tiden. 

men nu ska jag njuta av mitt godis! :) puss! 



Kommentarer
Postat av: mimmi

Skrivet 2011-01-01 Klockan 17:58:06
fin blogg :) allt bra?

URL: http://mimms.webblogg.se/

Postat av: Elina <333

Skrivet 2011-01-01 Klockan 20:00:34
hihiih vilka cool bild :D fin blogg :)

URL: http://eeelinaaaa.blogg.se/

Postat av: Anonym

Skrivet 2011-01-02 Klockan 00:31:33
Godis? slutat med viktgrejen nu?


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!