7 februari - skolan

Skrivet 2011-02-07 Klockan 09:29:29

Tjenixen! Sitter i skolan just nu och väntar på att vi ska ha elev-APT det är typ information om veckan som kommer för er som inte vet :) sen är det matte prov och med tanke på hur jag mår så har jag inte kunnat fokusera på att plugga. Vilket betyder att det kanske inte kommer gå så bra. Sen är det datorkunskap iaf, och efter det ska jag till trollhättan för att träffa tobias, najs! Så jag kommer inte uppdatera så mycket idag förens ikväll nr jag kommer hem! Så hoppas ni får en trevlig dag :) puuuss


Kommentarer
Postat av: Sassäh

Skrivet 2011-02-07 Klockan 19:54:00
Hej! Kika gärna in hos mig, lämna en kommentar om du vill! :) Och om du känner för det så följ mig också gärna via bloglovin! [a] kram

URL: http://nojjz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!