8 februari - not ready to make nice

Skrivet 2011-02-08 Klockan 14:54:02

tjulelulu, som ni vet så är jag ledig idag och jag tar det verkligen helt lugnt! eller egentligen har jag hemstudiedag, men har bara en uppgift att göra som ska mejlas in idag så jag tar det lite senare! :) det är ganska segt att jag bara ligger här och inte gör någonting med tanke på vilket underbart väder det är ute? eller ser ut som att det är iaf. men jag har inte duschat, inte tagit på mig alltså ingenting. bara legat i sängen hela förmiddagen och kollat på O.C och jag lär nog vara fast här ett tag till.. haha! sen får jag väll se när jag orkar göra något, puss! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!