8 februari - du har förstört mig helt

Skrivet 2011-02-08 Klockan 18:38:45



Du har förstört mig helt

Du har förstört allting

Jag har försökt att se

Men du har gjort mig blind

Du för gör mig sakta när du hackar i mitt hjärta

med en trubbig kniv för att öka smärtan

jag ser en suddig bild på det som en gång var vi

river av halva bilden och bränner den

och önskar att jag aldrig skulle gett  dig mitt liv

gett dig någonting men det är lätt att vara klok med facit i hand


mitt liv var ett öppet hav och jag trodde du kom som en livbåt för att dra mig i land

men jag trodde fel.


Du har lurat mig så jävla många gånger nu

kan ej ta skillnad på sanning eller om du ljuger nu

jag hatar dig så mycket att jag nästan skulle kunna bränna av ett helt magasin i din kropp nu


Du gör mig ond och jag vill strypa dig

Du har gjort mig tom,  är inget utan dig

Du sårar mig och smärtan slutar ej

Håller fingrarna runt din hals tills du tystnar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!