7 februari - all i want, all i need

Skrivet 2011-02-07 Klockan 22:22:59

nu har jag kommit hem efter en riktigt mysig dag i trollhättan med tobias! :) vi kollade film och lite såå mysigt hihi (a) mer kan jag tyvärr inte säga! :blush: men mysigt va det iaf. 

såg precis att dom ska ha ngt ''systemunderhåll'' här på blogg.se nu klockan 24, så det passar ju kanon att jag gör detta inlägget innan dom stänger ner sidan för några timmar. Men jag hade ändå tänkt kolla lite O.C innan jag lägger mig. eller det lär bli ganska mycket eftersom jag är ledig imorgon, hihi! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!