4 februari - uddevalla

Skrivet 2011-02-04 Klockan 20:20:04

sitter hemma hos maddebabe i uddevalla och det är riktigt mysigt. för det är verkligen skönt att få komma bort lite från allting. dock ska vi till kungälv imon, men en natt i uddevalla med madde är bra nog.
vi har precis käkat pizza, och nu sitter vi och snackar lite skit om allt och ingenting hihi! najs. och jag har verkligen saknat henne min pluttis! :blush: imorgon är det gymmet och sola som gäller, satsar stenhårt på färgen nu haha! ;) så jag kommer nog inte uppdatera mer förens jag är hemma imon! Hoppas ni får en trevlig kväll, puss!
sexigt


Kommentarer
Postat av: louisebiszczak♦

Skrivet 2011-02-04 Klockan 21:41:10
hejsan hur är de med dig ?:D

URL: http://louisebiszczaak.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!