28 februari - när jag ser dig vill jag va med dig, det bara e så

Skrivet 2011-02-28 Klockan 19:23:45

åhalleguttan, är riktigt riktigt trött och har faktiskt lite ont i ryggen. Har precis sovit lite, ätit och bara vilat ut mig. Va ju inte lite skönt heller att lägga sig i solariet i 17min när man hade gått i stan i 2timmar med en extremt tung väska så det kändes som att ryggen skulle gå av haha! Men jag fick faktiskt inte köpt så mycket, köpte en ny hårinpackning, body peeling och häftmassa, haha! men nu har jag ju massa pengar kvar med + presentkort på gina, så det känns sjukt najs! 

jag hade snart tänkt hoppa in i duschen, känner mig alltid så ofräsch efter jag solat. sen så är ju mormor här med, så axel ville att vi alla 3 skulle spela kort tillsammans, haha! sen får vi la se om det är ngt kul på tv :) 

såhär såg jag ut idag. peace 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!