24 februari - säg hej till nuttis

Skrivet 2011-02-24 Klockan 22:21:25

haha nu är jag hemma, har kollat på lyxfällan med mormor, och jag är verkligen reeedigt trött! så hade tänkt gå och lägga mig nu. men innan jag stänger ner och publicerar detta inlägget ska jag visa en grej jag fick som överraskning av madde förut, hon la nämligen något i min väska lite innan jag skulle gå, och jag fick inte kolla vad det va förens jag kom hem. 

så här har ni henne, en sandödla döpt till Nuttis, efter madde hahah! Godnatt




Kommentarer
Postat av: maadddääää

Skrivet 2011-02-24 Klockan 22:27:30
hihihihihih, från mig till dig bästavän hihi <3


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!