23 februari - godnatt!

Skrivet 2011-02-23 Klockan 21:15:00

pust, donk, stön! har inte varit hemma sen imorse, så dt är verkligen skönt att äntligen vara det. Som jag skrev tidigare så var jag på ett möte med BUP imorse, sen blev det skola i några timmar med riktigt mycket skratt med sköna människor. sen vid 3 följde jag jessica till tåget och mötte sedan upp stella och madde. då hängde vi runt lite på stan, jag fick köpt en college tröja på BIK BOK som va på rea, och även en typ body splash med vanilj doft, sjuuukt god! sen vi 5 ungefär drog jag och madde tillbaka till kungälv, då gick jag på ytterligare ett typ ''möte'' som jag gör varje onsdag, och nu är jag hemma. Har ätit lite och skall strax ta mig en snabb dusch innan jag lägger mig för att kolla klart på wallander filmen. skönt att lägga sig lite i tid, för jag ska dessutom ta 7 bussen till skolan imon bara för att vi ska på skolbio, fett segt men ändå. Så detta blir sista inlägget för idag. peace ♣




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!