22 februari - jag skulle fastna i min ensamhet igen om du lämnade mig nu

Skrivet 2011-02-22 Klockan 18:23:59

slutade vid 3 idag ungefär, då drog jag mig hemmåt till kungälv för att sola. efter det fick jag vänta lite i kungälv tills mamma kom och körde mig hem, så nu har jag precis duschat och fixat mig. och som ni vet så fyller ju min lillebror år idag så nu ska vi fira honom lite med mat och tårta. mormor är här just nu, och alldeles strax kommer min faster med familj hit också eftersom dom inte kunde komma i lördags. så det blir nog en mysig kväll! :) 

såhär ser jag ut nu ;) peace.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!