20 februari - just go a head now

Skrivet 2011-02-20 Klockan 20:56:57

åh halleguttan, jag har verkligen varit ute hela dagen. Åkte ju till backaplan med mamma förut för att shoppa, fick handlat en väska och ett par skit snygga skor! :) sen åkte vi hem till anders och fikade med han och matilda. sen följde jag med anders till stan igen för att lämna matilda vid bussen. efter det drog vi direkt till ikea och mötte upp mamma för att kolla lite saker där. fick köpt en papperskorg till min toalett och en packe doft ljus till rummet. tjockt najs! :) 

nu har jag precis duschat och kollat på solsidan. så hade tänkt torka håret och sen kolla wallander på 4an. efter det blir det sängen direkt för nu är jag helt sluuuuut! ♥


inte jätte bra bilder eftersom dom är tagna med camen. men ändå :) fettnöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!