2 februari - everything is possible

Skrivet 2011-02-02 Klockan 22:29:32

sitter just nu och laddar ner lite musik till min ipod, kollar the o.c och funderar på att snart lägga mig i sängen och dejta kudden? hihi. imorgon är det skola som gäller, och jag funderar på att dra till solariet efteråt, har extra mycket mynt just nu! hihi sen så hittade jag en trådlös mus till datorn förut på elgiganten, som va LILA! helt amazing. så om jag har tillräckligt med pengar på mitt presentkort där så köper jag nog den imorgon! awesuumä. 

och här får ni se tunikan jag köpte förut på lunch rasten, sjukligt fin! (a) puss 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!