18 februari - fiiiiiiiilm

Skrivet 2011-02-18 Klockan 21:15:40

har kommit hem nu, eller vi var hemma förut en stund för att sätta ihop tv-bänken vi köpte förut. men hann inte blogga då, för vi åkte direkt efteråt och hämtade axel, så åt vi innan vi åkte ner till Anders nya lägenhet och hjälpte honom att fixa där. 

Nu hade jag tänkt greja lite på mitt rum, väldigt lite, men har några saker som ligger framme som inte behöver göra det. och känner att det är bättre att fixa det nu, än imorgon för då kan jag ta det lugnt längre imorgon hihi. Vi ska ju ha släkt kalas imorgon typ, så liten städning måste ju göras ;) 

sen så har jag även laddat ner lite film, typ bröderna Karlsson, Love & other drugs och en ny Wallander film. Så det blir film hela kvällen/natten nu när jag kollat klart på O.C ;) haha. peace ♣




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!