16 februari - because you're all i need

Skrivet 2011-02-16 Klockan 22:33:17

blev en riktigt go dag i stan förut, fick bytt tröjan och köpt en annan på BIK BOK. ingen direkt märkvärdig, men en snygg som är typsik min stil ;) haha! efter det chilla vi runt i stan lite innan vi bestämde oss för att dra hemmåt. då käka vi pizza med mamma, anders, anders och axel. efter det körde mamma hem oss och då blev det sing star tills typ nu? haha! tjock najs. 

nu sitter jag iaf här, som typ alla andra gånger? och gör typ ingenting. funderar egentligen STORT på att dra och lägga mig, eftersom jag måste upp i tid imorgon. ska på möte i göteborg klockan 1 och måste duscha och shit innan så. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!