16 februari - aint no party

Skrivet 2011-02-16 Klockan 00:36:53

jag vet att uppdateringen verkligen har varit sämst idag, men jag har faktiskt fyllt år hela dagen och inte orkat spendera den tiden framför datorn. 

men jag åkte ju som sagt med mormor och lämnade tillbaka filmen, sen tog vi oss en sväng till mammas jobb för vi inte kunde hitta på ngt roligare att göra? haha! sen åkte vi iaf hem, jag kollade lite O.C sen blev det gött käk. efter en stund kom josse hit och åt efterrätt med oss, och efter det drog vi ut för det finns inte så mycet att göra här hos mig? haha! sen blev det dock för kallt för att vara ute, så vi drog till Tobbe som typ bor vid bussta, så blev det lite tv-spel och tjöt hos honom. sen traskade jag hem, LÅNGSAMT!! eftersom jag inte pallade backen egentligen, och nu sitter jag här framför datorn. 

Har typ feeeting ont i magen, så ska nog kolla lite O.C innan jag lägger mig :) för imorgon ska jag förhoppningsvis vara med sophie från skövde, om hon kunde. Sov gott people. Peace 




Kommentarer
Postat av: lovisa

Skrivet 2011-02-16 Klockan 09:34:59
Hej!:)

jag har 2 tävlingar i bloggen, en där du kan vinna tandblekning från easewhite och en där du kan vinna en snygg bikini/monokini från fashionbox.se!

om du är nyfiken kandu kika bloggen:)



ha en fin dag!

URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!