15 februari - birthday

Skrivet 2011-02-15 Klockan 14:32:56

blev väckt i morse med frukost på sängen, och helt seriöst finns det ngt bättre än det elr? NEJ! så sjukt mysigt asså, hihi! fick ju lite paket med sen när mamma kommer hem komma jag få några till, och även något av mormor som jag skrev igår :) 

nu har jag precis duschat och gjort mig iordning, ska strax bli hämtad av mormor så ska vi lämna tillbaka filmen jag hyrde igår, sen får jag se om vi åker hem elr om vi hittar på ngt annat :) senare ikväll har jag iaf bestämt med josse att vi ska träffas, och det kommer bli toppen för jag har inte träffat henne på jättejätte länge :( hih 

men såhär ser jag ut idag ;) 


har örhängena som jag fick av hanna i födelsedags present på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!