14 februari - happy valentines day

Skrivet 2011-02-14 Klockan 18:21:31

njae, happy och happy, vet inte om alla hjärtansdag är så märkvärdig egentligen.. jag kan iaf inte påstå att jag gjort något annorlunda? förutom att överaska min mormor hemma hos henne, ätit en bakelse och fått massa fina saker av henne som hon köpt i thailand. orkar inte ta bilder på det, men fick 2 string 1 plånbok, 3 flätade armband, en sjal och 1par converse :) sen så fyller man ju år imorgon, så får se vad jag får av mamma då. släkten får jag inte av förens på lördag när jag har släktkalas. 

nu hade jag iaf tänkt chilla och typ njuta av mina sista timmar som 16åring, haha! ingen big deal egentligen men ah! :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!