13 februari - two princes

Skrivet 2011-02-13 Klockan 14:40:51

nu har madde precis åkt hem till sig, så jag sitter här ensam och funderar på att sätta på ett avsnitt O.C? va ett tag sen jag kollade på det nu, så eftersom jag inte har ngt att göra kanske det är lika bra haha! :) sen så måste jag packa lite eftersom jag ska sova hos mormor inatt och överaska henne när hon kommer hem imorgon bitti, hihi buuusigt! 

sen så är det ju liiite tråkigt att det är alla hjärtans dag imorgon, och man inte har någon att vara med. :( men sånt är livet. får väll spendera lite av dagen med mormor, sen resten med familjen haha! 

här kan ni få lyssna på en gammal men grymt bra låt! min och maddeälsklings faktiskt hihi! :love:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!