13 februari - smiiiiiiiile

Skrivet 2011-02-13 Klockan 17:35:45

har precis packat klart, och det va väll inte direkt så märkvärdigt! behövde bara en plattång, hådisken, tandborste, trosor, smink och en ipod att underhålla sig med! tog på mig rena kläder nu innan jag åker så jag har med mig så lite som möjligt. Ska på möte klockan 2 elr något imorgon så får ju inte komma ofrsäch haha! sen, anledningen till att jag tar med min min hådisk är ju för att mormor har ju en datorn, och även fast den är hur seeg som helst så får det funkar. för som sagt, så ska jag på möte imon och då blir det för jobbigt att komma bärandes på en massa saker. så ikväll blir det väll att kolla mängder av O.C avsnitt, sen så är det wallander klockan 9 med så! :) 

såhär ser jag ut ikväll, och kommer se ut imorgon :) puss 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!