10 februari - impossible

Skrivet 2011-02-10 Klockan 20:41:25

oj jag har verkligen varit upptagen hela kvällen! pernilla hämtade mig direkt efter att jag kom hem från skolan, alltså vid busstationen. och då åkte vi för att hämta hennes körkort. sedan hem till mig och kopplade tillbaka axels ps3 på hans tv och då sjöng sing star där. sen vid 7 kom anders hit med hans ps2 och kopplade in det på tvn i vardagsrummet, så nu har vi sjungit för full hals! men va tvungen att begära en liten paus nu en stund. måste dessutom ringa josse eftersom vi inte snackat på evigheter. så ska nog göra det nu :) puss 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!