10 februari - 5 dagar kvar

Skrivet 2011-02-10 Klockan 07:36:23

idag är jag faktiskt glad, dock är jag trött för att jag inte får sova hur länge jag vill, men med tanke på att detta är sista dagen för mig i skolan innan lov så gör det inget, för sen kommer jag få sova hur länge jag vill i iaf en vecka haha! dock så gillar jag inte denna dagen, ska ha redovisning i engelskan som jag inte ser fram emot alls! men vi får se hur det går! :) i eftermiddag/kväll kommer pernilla hit och är med mig, riktigt mys! 

men nu ska jag kila till skolan! Peace 




Kommentarer
Postat av: jessica Edsand

Skrivet 2011-02-10 Klockan 07:47:52
Min fina flicka!<3

URL: http://thesaddleclub.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!