1 februari - 2 veckor kvar

Skrivet 2011-02-01 Klockan 19:54:15

om ni inte visste det så är det faktiskt 2 veckor kvar tills jag fyller 17, och efter det är det bara 365 dagar kvar tills jag fyller 18, känns fett gött haha! :) nog om det.. 

jag är hemma nu, elr det har jag varit nu i typ 2timmar men jag hade inte direkt någon lust att blogga då direkt tyvärr, så jag startade 2 avsnitt OC såklart, haha! och snart ska jag starta ett 3e och kolla tills mamma kommer hem, och då ska jag göra ngt som ni kanske inte är beredda på haha! men jag kan ge er en liten ledtråd, och det har med hår att göra! hihi ;) ni får se sen. Jag uppdaterar igen då! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!