pressad av tid

Skrivet 2011-04-23 Klockan 00:37:16

ligger i min säng och njuter av livet.. eller något i den stilen. är iaf jävligt stolt över mig själv med tanke på att efter att jag kommit hem från stan så tog jag med mig min lillebror till motionscentralen och sprang 2varv runt sjön där, vilket innebär 2km. känns bra :) med tanke på att jag har varit helt sjukt förkyld det senaste veckorna så har jag inte kunnat gymma, sen har det varit massa inplanerat denna veckan vilket gjort att jag inte kommit iväg. men nu i veckan kör jag igång igen!

imorgon så är det bröllop som gäller för min del, eller vi ska först iväg och köpa utemöbler till våran uteplats. sen hämta upp mormor för att hon, jag och mamma ska på bröllop och se när min morbrors fru's syster gifter sig, haha! dock ska vi bara se de som händer i kyrkan eftersom vi inte är bjudna till festen efteråt, men då åker vi iaf hem och har påskmiddag här, haha! så jag hoppas att ni alla kommer ha en trevlig påsk! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!