lite om mig själv, vem är jag?

Skrivet 2011-04-24 Klockan 23:50:51

10 saker om dig själv:
1. Jag är allergisk mot gräspollen
2. Jag har fräknar
3. Jag har spelat volleyboll i 10½ år
4. Jag är född platina blond
5. Jag har svårt för att lita på personer
6. Jag kan väldigt ofta inte säga nej eller ifrån 
7. Jag blir ofta nervös
8. Jag har jätte svårt för att fatta och förstå nya saker
9. Jag har dåligt självförteoende
10. När jag föddes kom jag ut med sån fart att jag va nära på att dö för att jag inte kunde andas.

9 saker du aldrig gjort

1. Rökt på
2. Åkt skidor
3. Sovit under bar himmel
4. Ätit oliver
5. Snattat något
6. Sagt jag älskar dig utan att mena det
7. Hoppat fallskärm
8. Sett en orm
9. Slagit någon (förutom skojbråk)

8 sätt att få dig att "falla"
1. Leendet
2. Charm
3. Snygga armar!!
4. Öppenhet
5. Omtänksam och ärlig
6. Håret
7. Längden
8. Rolig

7 saker som du tänker på ofta
1. Hur jag kommer se ut när jag blir äldre
2. Kommer jag klara gymnasiet
3. Vad ska jag göra idag
4. Madde
5. Att jag vill ha sommarlov
6. Vad kommer jag göra efter gymnasiet
7. Hur mycket klockan är

6 saker du vill säga till olika personer just nu

1. Dra åt helvete!
2. I want you more..
3. Jag älskar dig
4. Du är så sjukt ful! 
5. Jag saknar oss..
6. Ge mig en chans?

5 personer du träffat senaste veckan
1. Mamma
2. Josse
3. Anders
4. Matilda
5. Madde

4 smileys som beskriver ditt liv just nu
1.  :love:
2.  :blush:
3.  :mad:
4.  :D

3 saker du blir avtänd av
1. Spinkiga, tunna killar
2. Svett
3. äckliga händer och fötter

2 saker du ska göra imorgon
1. Löpar runda på morgonen
2. Träffa Emil

1 erkännande
1. Jag är hemligt "kär" :blush:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!