8 april - kick off och en bra dag.. nästan!

Skrivet 2011-04-08 Klockan 16:24:49

vi hade då kick off idag i skolan med tanke på att vi går på praktik på måndag. känns redigt skönt att jag inte behöver sätta mig vid en skolbänk på typ 4månader. helt underbart :love: men iaf, kick off'en innebar att vi fick reda på en massa saker som är viktiga inför praktiken, sånt som handledaren tänker mkt på osv.

med tanke på att vi hade detta idag innebar det också att vi slutade senare, inte så jätte farligt men 2timmar. så då drog jag mig till kungälv och tog en 15minutare i solariet. sen GICK jag hem haha, och då va det chillerill i solen ute, sen vila jag ett tag och nu efter typ 3timmar är det nog dags att inse att jag måste städa!! så fram med dammsugaren och dammtrasan, NU KÖR VI!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!