8 april - det finns nog en sak jag borde göra..

Skrivet 2011-04-08 Klockan 23:05:22

.. just nu! och det är nog att sova. jag är förkyld, jag är trött och jag fryser. ska jag orka med morgondagen utan att vara sjuk är det nog bäst att jag lägger mig nu. för imon blir det myys!

min mamma åkte till budapest precis med jobbet. så mormor är här just nu, som tur är åker hon och axel imorgon först till orust och sen hem till mormor och sover där. så jag iaf får LITE egen tid när jag äntligen kan, då alla i princip är borta. och jag kommer njuta av stunden VÄL!

men som sagt, nu är det dags för mig att sova. godnatt :love:


random bild jag tog med ipoden för ett tag sedan, haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2011-04-09 Klockan 10:49:02
Röker du? :o


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!