5 april - you make me smile!

Skrivet 2011-04-05 Klockan 19:43:40

herregud, detta är verkligen en jag mår dåligt därför deppar jag dag. jag är typ förkyld, hostar som en jävla get och det är hur regningt som helst! det gjorde de hela inte lite bättre heller av att jag gick i ösregn förut så man kände hur vattnet skvalpa runt i skorna. å andra sidan om vi ska se lite positivt från dagen så har jag varit hemma hos Jessicababe i Floda och plugga lite eftersom vi slutade 11 idag ist för halv4. när jag väl kom hem va jag helt slut, både pga hostan, att jag hade våta fötter och för dålig sömn på det. så nu ska jag bara skriva in mitt turism arbete på datan, sen är det nog hej sängen för min del. får se hur jag mår imorgon om det blir skola eller inte för min del! peace 




ni får en bild på mina godingar, hehe! M.Ö.M.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!