15 april - softeeeeh

Skrivet 2011-04-15 Klockan 16:03:13

truddelluuu, sitter hemma hos panos nu och tänkte att jag kunde slänga upp en uppdatering, vet nämligen inte när jag kommer uppdatera igen sen idag. iallafall så va det sista dagen på jobbet idag eftersom jag har påsklov i en vecka nu, och det ska bli så sjuuukt skönt! sen är det 5 veckor till på willys innan det är sommarlov. man kan ju inte mer än längta!

ska iallafall träffa jonthe sen och det är därför jag är hemma hos panos nu, lat som jag är orkade jag inte gå hem! haha
men nu ska jag fortsätta vara social med honom, så vi hörs seeeenare! peace


godingar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!