12 april - you make me feel so nervous

Skrivet 2011-04-12 Klockan 23:23:07

har varit en mycket kall dag på jobbet, haha! dum som jag är tackar jag nej till jacka när jag jobbar bland mjölkprodukterna, smart tjej! det är ju inte lite kallt alls där inne, haha! men slutade iaf 3 som jag alltid kommer göra, och då va det bara till att ta bussen till BUP och vara där på möte i en timma. sen kom mamma och hämta mig och sedan dess har jag varit hemma. har chillat gärnet, och nu har jag äntligen tagit mig en varm dusch och kollat på big brother! nu ska jag sova så jag orkar ytterligare en dag imorgon.. puss



Kommentarer
Postat av: SOFIAS

Skrivet 2011-04-13 Klockan 12:50:09
tack så mycet, gjorde nyss mitt första inlägg med mobilen tack vare dig haha :D

URL: http://fiass.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!