10 april - you are amazing.

Skrivet 2011-04-10 Klockan 20:40:48

tjudelluuu, nu har jag äntligen tid att uppdatera haha! men om jag ska berätta för er vad jag har gjort både igår och idag så kan jag börja med att säga att detta har varit en madde helg! haha :) som jag skrev igår så gick jag och mötte henne vid hennes pappa, så gick vi runt och chilla i kungälv, det va ju helt sjukt skönt väder! sen följde hon med mig och handlade lite bröd och lördags mys, då vi bland annat köpte glass. så tog vi oss en promenad hem till mig, satt och chilla med musik i solen på våran uteplats. sen blev det chillerill resten av kvällen med film och ostbågar. helt seriöst så va vi helt sjuuuukt trötta, så vi gick och la oss typ vid 11 haha! och vaknade dessutom vid 11 idag, så då blev det frukost och mys vid tv:n innan vi tog bussen till uddevalla. så var jag där en stund med madde tills jag tog tåget hem vid 5.

nu har jag duschat och tagit på mig myskläder, så ska jag och mormor ner till evita snart för att köpa en salladspita till middag haha! har inte ätit sen frukost, oooppss (a)

här får ni en bild jag tog precis, jätte söt verkligen! haha....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!