1 april - pressad av tid

Skrivet 2011-04-01 Klockan 12:59:23

nu har jag äntligen kommit hem från skolan, utvecklingssamtal och lunch med mamma. Känns skönt att dagen nästan inte ens börjat men jag ändå fått gjort en hel del hihi.

mitt schema för just nu är inte så fullt direkt. tänkte chilla lite på det tills det är dax för mig att ta bussen in till staden för att sedan åka vidare till floda och hem till mitt hjärtegull jessica på tjejkväll. kommer bli riktigt mysigt känner jag att få komma bort från kungälv äntligen en fredag och träffa personer som jag tycker om med hela mitt hjärta.

men slänger upp en till uppdatering innan jag åker, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!