jag trodde att jag hade allt jag behövde..

Skrivet 2010-09-01 Klockan 19:17:34

wiiieee, fuck va glad jag är! kom precis hem, har varit en ganska tuff dag haha. har varit i skolan, slutade dock klockan 11 men var tvungen att vänta med jessica & jessica till klockan 2 för vi skulle ha mentorsamtal haha, feeett segt! sen åkte jag hem en snabbis, fixade mig lite, sen in till stan och träffa klara, trevligt :) men nu har äntligen andra avenyn laddats ner, så nu kommer jag bli fast här, länge! fast klockan 8 har jag bestämmt med min lillebror att jag ska kolla på fångarna på fortet finalen. haha anyways, back to andra avenyn! puss


åhh, finns inget program jag älskar så mkt som andra avenyn :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!