jag ler för mig själv och önskar att jag va din flickvän.

Skrivet 2010-09-02 Klockan 13:48:34

shulelulu. kom hem för typ 1h sedan elr ngt, och det har varit en riktigt riktigt soft dag. har haft livskunskap hela dagen, så vi har gjort en massa lekar och sånt :) haha så slutade efter lunch typ. nu sitter jag och kollar på andra avenyn, (så klart) haha! men ska om en liten stund käka, sen hämta mobiltbredband hos madde, sen åka hem till henne i uddevalla :) så kommer väll hem ikväll någon gång. men jag hade tänkt ta med mig datorn till tåget, så uppdaterar kanske sen när jag är påväg dit elr hem :) puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!