im not afraid.

Skrivet 2010-09-18 Klockan 01:06:33

tjulululu, sitter hemma hos madde nu :) fett mysigt har vi det, lyssnar på musik och snackar lite. vi har iaf haft en galet bra kväll. kapten röd ♥ var gryyyyyymt bra! feetaste gunger måste jag säga. sen blev den en sväng på stan samtidigt som vi drog oss mot centralen, så gick våran buss precis när vi kom dit typ, najs! men jag har inte mycket att säga mer än att imorgon blir det dålig uppdatering, för då ska vi tillbaka till kungälv, sen ska jag träffa frida & efter det ska jag på innebandy med jessica. galet bra. så jag uppdaterar så fort jag kan imorgon :) nu ska jag forts att vara social med madde. pussss :love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!