I found a reason for me, & the reason is you.

Skrivet 2010-09-13 Klockan 20:10:13

godkväll! har precis nästan städat klart och gjort käk till mig och lillebror så nu sitter jag här med datorn i knät och ska göra en uppgift för skolan ang butiker, och eftersom jag inte är så smart så fattar jag inte så mycket :( och det ska vara inne imorgon haha! men jag löser det. sen imorgon ska jag även på bio med axel (lillebror) och se på i rymden finns inga känslor, så vi får la se om den är bra. vissa säger det iaf :) sen så kan jag även meddela att jag har bestämmt mig för att göra 2 hål till i öronen, 1 precis i början av bråsket på vänsster öra (där jag även redan har 3 hål) och 1 hål på höger öra där jag också redan har 2 hål :) & det ska jag troligen göra i veckan på salong såklart! men nu måste jag börja med min uppgift. puss :love:


let's make love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!