i dont need a man, i need a hero.

Skrivet 2010-09-05 Klockan 22:28:45

hejsan svejsan, gissa vad jag gör? jo - jag sitter i min soffa och kollar på andra avenyn. va det oväntat? haha! :) har iaf haft en trevlig kväll hos mamma, även om den inte blev som vi hade tänkt. det blev iaf att jag&mamma käkade middag tillsammans. fick massa björn borg trosor, en plånbok & en mascara :) hihi. känner mig inte jätte taggad för skola imorgon, fast kommer nog bli kul ändå. går till halv 4 sen ska mormor köra mig hem till kungälv, sen sover jag hos dom. men ska nog tillbaka till kungälv på torsdag igen. sen har jag inte så mycket mer att säga, jag är lycklig för att mr p gör mig lycklig. jag är **r :blush: hihi. men nu ska jag forts att kolla på AA och sen ska jag sova, uppdaterar imorgon igen när jag har tid :) puuss :love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!