för en gångs skull, ler jag.

Skrivet 2010-09-03 Klockan 19:21:25

förlåt för extremt dålig uppdatering idag, men har varit i skolan och när jag kom hem hade jag jätte bråttom för att fixa mig och sånt innan jag skulle ta bussen in till stan igen och åka till falköping. men allt gick bra och nu sitter jag hemma hos josse i hennes lägenhet :) fett mysigt är det verkligen. kom hit vid halv6, gick upp och kollade på hennes träning, och nu sitter vi här, josse har precis duschat & om en liten stund ska vi till donken och käka, eftersom vi båda är ccccppp hungriga. jag har varit dålig på det här med bilder btw, ni har bara fått se samma & samma bild/bilder hela tiden. men här får ni en bild från NRJ in the park som ni kan kolla på medans jag & josse tjockar oss på donken haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!