even the wrong way seem to right.

Skrivet 2010-09-09 Klockan 07:58:11

ibland förstår jag inte era kommentarer? typ såhär hade jag fått inatt:

Anonym
om jag vill ju inte ha någon annan?: vfr är dina rubriker alltid så deppiga ? get over it
, säger det i all välmening


SVAR: vad ska jag komma över? & var ser du att mina rubriker är deppiga?
för om du menar att jag ska komma över j så snälla, lägg ner det där. så bara för att jag skriver ngt som har med kärlek att göra måste det väll ändå inte vara pga honom? jätte gulligt att det är välmening. men läs rubrikerna innan du kommenterar, och tänk på vem det är jag ska komma över!

nu ska jag dra till skolan, puss! ♥



Kommentarer
Postat av: Sophie

Skrivet 2010-09-09 Klockan 19:48:03
HAHAHA jag typ dog xd

Seriöst liksom :)<3

URL: http://sophieferetti.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!