en vacker dag kanske du ångrar dig.

Skrivet 2010-09-12 Klockan 11:06:09




godmorgon! förlåt för dålig uppdatering igår, men jag somnade nästan direkt jag kom hem! :) men jag var iaf med madde igår, sen med tim en stund. vi satt typ bara ute och pratade. sen följde jag honom en bit hem, sen gick jag hem till mig. nu har jag iaf precis fixat mig lite, inget märkvärdigt alls, bara mascara, outfiten är en vit hood tröja och svarta jeans :) nu hämtar mormor mig snart, sen ska vi till mammas jobb eftersom det är kvd dagen. jag orkar inte egentligen.. men, det blir nog kul.
btw: lyssna på låten så får ni en inblick i mitt liv just nu.. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!