dont stop believin'

Skrivet 2010-09-09 Klockan 21:10:34

godkväll! :) har precis kollat klart på idol och jag måste ju säga att GUD va tråkigt det har blivit nu för tiden! :o helt seriöst. neh,det va nog den sista gången jag kollade på det innan det bara börjar sända på fredagar när det ''riktiga'' är! :) blir mkt roligare då! men iaf, så sitter jag hemma hos pappa nu. riktigt skönt eftersom jag har mina saker här! så ska strax dra mig upp till mitt rum för att kolla på andra avenyn avsnitt, HELT KLART! :) med tanke på att jessica också kollar och håller på att komma ikapp så får jag lägga på ett kål! :D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!