även om jag ler så betyder det inte att jag är glad.

Skrivet 2010-09-06 Klockan 19:48:45

hejsan svejsan. sitter hemma hos mamma&mormor nu för jag ska ju sova här inatt, & även imon natt och troligen på onsdag med :) det är rätt soft att bo här när man går i skolan inne i stan eftersom jag inte måste åka lika tidigt nu. iaf så öppnar jag matte boken för första gången efter sommaren nu, för jag har uppgifter att räkna till på onsdag. min första läxa :D haha! men vi har så grymt tråkiga och fula matteböcker så man blir inte direkt sugen på att räkna! :) men nu ska jag nog starta, sen så ska jag kolla på biggest loser sverige, efter det blire la data igen :D haha! pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!