and all i can do is keep on dreaming of you.

Skrivet 2010-09-08 Klockan 13:20:16

tjenixen. kom precis hem från skolan nästan, riktigt soft dag. skulle ju egentligen slutat klockan 14 men fick ha min lektion med den andra klassen för jag är pro, haha! :) så jag har precis stekt ägg, gjort en macka och sitter nu & dunkar musik och lite så. funderar på att ta mig en dusch? innan jag ska åka till uddevalla och träffa madde. vi får se hur det blir medd det :) men åker iaf till henne klockan 15.10 sen så kommer jag hem innan 22 någon gång eftersom klockan 22 börjar kungarna av tylösand som man måste se på! eftersom en från kungälv är med där ;) blir najs. sen så är det väll sova som gäller efter det! :) men nu ska jag greja lite här hemma hos mormor, ha en trevlig dag/eftermiddag/kväll puss! :love:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!