30 september 22.02 - hemma!

Skrivet 2010-09-30 Klockan 22:08:54

nu har jag precis kommit hem från madde och har även planerat helgen med henne. Imorgon när hon kommer hem till kungälv från uddevalla så ska jag upp till henne & vi kommer verkligen mysa gärnet hela helgen! :) Ska faktiskt bli riktigt härligt att få vara med sin bästis hela tiden hihi :) men nu hade jag faktiskt tänkt att gotta ner mig till några andra avenyn avsnitt, sen ska jag sova som en stock! :) godnatt!


finaste staden, helt underbar!


Kommentarer
Postat av: maaddäää

Skrivet 2010-10-01 Klockan 09:52:41
Kommer bli otroligt mysigt ! älskar diiig bästavän <3

URL: http://hhalleguttan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!