29 september 16.21 - make up time.

Skrivet 2010-09-29 Klockan 16:29:31

tjenare! sitter hemma hos mamma nu och ska strax platta håret och fixa mig lite. sen ska jag in till centralen för att möta jessica & hennes kompis anna. så ska vi till skolan eftersom det är invigning där, då kommer även pappa dit för han vill se hur skolan ser ut :) efter det så ska jag följa med honom på ngn VIP kväll på en affär där han brukar köpa kläder, sen blire antagligen att åka med honom hem till kungälv, fast först till mamma och hämta mina grejer :) det är så det ser ut än så länge iaf. men nu måste jag fixa mig :) uppdaterar mer ikväll. puusss :love:


Kommentarer
Postat av: jessica

Skrivet 2010-09-29 Klockan 21:04:31
Frågestund i bloggen :)

http://jessicaedsand.blogg.se

URL: http://jessicaedsand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!