28 september 15.44 -

Skrivet 2010-09-28 Klockan 15:49:56

hejsan, har nyss kommit hem från skolan och håller på att packa ihop lite saker som jag ska ha med mig till mamma eftersom jag ska sova hos henne inatt :) sitter och pumpar musik och håller på att ladda ner några låtar från youtube. har egentligen ingenting intressant att berätta om min dag? har haft 1 lektion eftersom i början så va det några från unga möter unga som var i våran klass för att snacka om sex osv :) sen hade vi handel som gick ut på en uppgift, efter den drog jag hem eftersom mitt huvud håller på att sprängas! :) sen så fick jag iaf veta idag att om jag köper ett fritidskort så betalar skolan ½ kostnaden eftersom jag läser teckenspråk som är en del av skolan, som då håller på efter att mitt skolkort gått ut! :) men nu måste jag göra mig iordning lite. uppdaterar mer senare! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!